Informacje praktyczne dla uczestników Kongresu
MIEJSCE OBRAD
Lubelskie Centrum Konferencyjne
ul. Grottgera 2, 20-029 Lublin
www.lcklubelskie.pl
JĘZYK
Wykłady prowadzone są w języku polskim. Wykłady gości zagranicznych prowadzone są w języku angielskim.
REJESTRACJA W CZASIE TRWANIA KONGRESU
Biuro Kongresu zlokalizowane będzie na parterze, w holu wejściowym Lubelskiego Centrum Konferencyjnego, ul. Grottgera 2 w Lublinie.
Godziny pracy Biura Kongresu:
• w dniu 15 września 2022 r. – od godziny 8.00 do zakończenia obrad
• w dniach 16 i 17 września 2022 r. – w godzinach obrad
Hot Line (+48) 693 067 914
KOMUNIKACJA I PARKINGI
Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc do parkowania w okolicy miejsca obrad, jak również inne eventy odbywające się w tym samym czasie w Lublinie, sugerujemy pozostawienie aut na parkingach hotelowych i korzystanie z komunikacji miejskiej lub taksówek.
Lubelskie Centrum Konferencyjne przy ul. Grottgera 2 zlokalizowane jest w centrum miasta, w strefie płatnego parkowania. Bilety czasowe można wykupić w parkometrach.
Pod Placem Teatralnym obok budynku LCK znajduje się płatny, podziemny parking (wjazd od ul. Radziszewskiego). Podczas parkowania naliczana jest opłata czasowa.
Organizatorzy nie zapewniają transportu pomiędzy hotelami a miejscem obrad. Recepcje hotelowe udzielają informacji o liniach autobusowych i trolejbusowych na terenie miasta.
Wybrane korporacje taksówkowe w Lublinie:
• tel. (81) 511 11 11 – Ale Taxi
• tel. (81) 196 26 lub (81) 533 33 33 – Damel Taxi
• tel. (81) 524 00 00, (81) 196 62 lub (81) 196 21 – Echo Taxi
• tel. (81) 191 91 – Radio Taxi MPT
• tel. (81) 444 44 44 – Radio Taxi Czwórki
ZAŚWIADCZENIA I PUNKTY EDUKACYJNE
Każdy uczestnik kongresu otrzyma zaświadczenie potwierdzające otrzymanie punktów edukacyjnych. Zaświadczenia zostaną rozesłane pocztą elektroniczną w terminie kilku tygodni po zakończeniu kongresu.
INFORMACJE DLA PRELEGENTÓW
Organizatorzy proszą prelegentów o ścisłe przestrzeganie wyznaczonego czasu prezentacji.
Sala obrad wyposażona jest w projektor multimedialny i laptopy z programem PowerPoint.
Wykładowcy proszeni są o przekazanie swojej prezentacji obsłudze technicznej w głównej sali obrad S 2 najpóźniej w przerwie poprzedzającej sesję, w której będzie prezentowana.
Zdecydowanie zalecamy wgrywanie prezentacji na sprzęt informatyczny obsługi technicznej. Użycie własnego laptopa możliwe będzie jedynie
w wyjątkowych wypadkach i po uzyskaniu zgody obsługi technicznej w sali obrad. W takim przypadku, jak również w sytuacji, jeśli prezentacja zawierają filmy, elementy animacji itp. zdecydowanie sugerujemy wcześniejszy kontakt z obsługą techniczną w celu przetestowania poprawności odtwarzania prezentacji.
Zapraszamy do korzystania z pokoju dla wykładowców (VIP room) w sali S 6 na III piętrze. Dodatkowych informacji udziela Biuro Kongresu.
POSIŁKI I SERWIS KAWOWY PODCZAS KONGRESU
Organizatorzy zapewniają całodzienny serwis kawowy oraz lunche i kolacje zgodnie z informacjami w programie.
Serwis kawowy dostępny będzie przez cały czas trwania kongresu na poziomie wystawienniczym S 5 (III piętro), pomiędzy stoiskami wystawców.
Obiady i kolacje serwowane są w formie bufetowej, z ograniczoną liczbą miejsc do siedzenia przy stołach bankietowych oraz z miejscami stojącymi przy stolikach koktailowych, na poziomie cateringowym S 7 (IV piętro).
Dla zaproszonych wykładowców przygotowana jest ograniczona liczba miejsc siedzących w VIP room (sala S 6, III piętro), gdzie przez cały czas trwania kongresu dostępne będą napoje i przekąski, jak również serwowane będą posiłki w czasie lunchów i kolacji.
WYSTAWA FIRM MEDYCZNYCH
W dniach 15 - 17 września 2022 r. obradom naukowym towarzyszy wystawa firm farmaceutycznych i producentów sprzętu medycznego, zlokalizowana w miejscu obrad na poziomie wystawienniczym S 5 (III piętro).
Spis wystawców (w kolejności alfabetycznej)
Aflofarm
Alfasigma
Aries
Arteriae
Artivion
BD
Bertz Medical
Biotal
Biotronik
Boston Scientific
Consultronix
Cordis
Creator-Comm
Crossmed
Endologix
Essity / Jobst
HAMMERmed
Mac`s Medical
Mar-Med
Medtronic
Penumbra
Perimed
Pfizer
Philips
Pierre Fabre
Solinea
Terumo Aortic
Terumo Poland
Timko
TMS / Canon Medical Systems
W.L.Gore
BEZPIECZEŃSTWO / PRZEPISY EPIDEMICZNE
Lubelskie Centrum Konferencyjne, w którym odbywają się obrady, posiada sprawny i wydajny system wentylacji i klimatyzacji. Stosowane są urządzenia oczyszczające i dezynfekujące powietrze. Uczestnikom, którzy z powodów zdrowotnych lub osobistych chcieliby zachować większy dystans, sugerujemy oglądanie transmisji obrad naukowych w sali S 1 (parter).
PUBLIKACJA NAGRAŃ Z WYKŁADAMI
Organizatorzy planują nagrywanie wykładów i publikację nagrań z kongresu. Szczegółowe informacje w tej sprawie zostaną ogłoszone przez Organizatora Naukowego kilka tygodni po zakończeniu wydarzenia.
ZAKWATEROWANIE
Recepcje hoteli otrzymały listy gości, którzy skorzystali z pośrednictwa Biura Organizacyjnego przy zamówieniu zakwaterowania. Doba hotelowa kończy się z reguły o godz. 11.00. Za dłuższe pozostanie w pokoju oraz korzystanie z płatnych usług (telefon, płatna TV, mini bar itp.) hotel ma prawo naliczyć dodatkowe opłaty, które gość hotelowy powinien opłacić osobiście w recepcji hotelowej. Hotele zastrzegają sobie prawo pobrania kaucji od gości w dniu przyjazdu na rzecz zapłaty za ewentualne usługi dodatkowe.
FAKULTATYWNY PROGRAM TOWARZYSZĄCY
Zapraszamy do uczestnictwa w fakultatywnym, dodatkowo płatnym programie towarzyszącym. Więcej informacji [kliknij tutaj]
WARSZTATY TOWARZYSZĄCE
Warsztaty odbywają w Lubelskim Centrum Konferencyjnym równocześnie z obradami naukowymi. W warsztatach mogą uczestniczyć wyłącznie osoby biorące udział w kongresie. Więcej informacji [kliknij tutaj]